Fredag eftermiddag

Jag är helt slut i huvudet. Det blir ofta så efter en tenta. Tror att den gick okej iallafall, håller tummarna!

Jag och Lisa var och kikade lite på bokrean innan. Jag köpte en världsatlas. Tänkte att det kunde vara bra att ha. Ser snyggt ut i bokhyllan om inte annat.

Nu sitter jag i soffan och tittar på the Doctors på fyran. Har aldrig sett det innan, någon som känner till det?  Det verkar vara något talkshowprogram med ett gäng snygga läkare som pratar om konstiga syndrom, sjukdomar och allt annat som har med kroppen och hjärnan att göra. Ganska intressant. Men jag undrar om de egentligen är riktiga läkare eller om de bara sitter där och ser snygga ut...?  Just nu pratar de iallafall med en tjej som varit med om en olycka och drabbats av en hjärnskada som gjort att hon bytt dialekt. Från vanlig "amerikanska" till något som liknar ryska... skumt!  

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ååh, the doctors! De pratar typ bara om plastikoperationer och viktminskningar...suck!

2009-02-28 @ 18:12:37
Postat av: Jennifer

Ja, det verkade inte som ett särskilt seriöst program... lite ytligt, minst sagt! Men är de riktiga läkare?

2009-03-01 @ 12:55:53
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0