Spinning

Imorse var jag på spinning. Det var första gången sen i tvåan på gymnasiet tror jag. Jag brukade hata spinning. Hur kul är det egentligen att cykla utan att komma någonvart? Men, jag måste erkänna att det var helt okej pass faktiskt, ganska trevligt och gubben som höll i det hade en massa gamla härliga låtar från 60-talet i högtalarna - så det gick ganska lätt att trampa ändå. Får kanske börja vänja mig vid tanken att spinning funkar det också... man måste ju ge allt en andra chans eller hur?

Nu blir det plugg, plugg, plugg..... Ha en bra dag!

Och lycka till i Leksand Cecce! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

spinning är så jobbigt:P fast det tar bra.

2009-02-19 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0