Betty Botter bought some butter...


Har haft två undervisningsfria dagar, igår och idag, men inte betyder det att jag varit ledig inte. Jag är faktiskt riktigt imponerad över mig själv hur ambitiös jag har varit (från och till iallafall), pluggat, klippt mig, tränat, och lagat mat. Har betat av allt plugg jag hade planerat och klockan är bara tre. Det finns i och för sig en hel del till jag skulle kunna plugga på, men jag orkar inte mer nu. Enough is enough.

Betty Botter bought some butter,
but, she said, the butter's bitter.
If I put it in my batter
it will make my batter bitter.
But a bit of better butter
will make my bitter butter better.

Nu ska jag vila lite istället, och sen göra mig klar för kvällens Oppsittje med HJ. Ikväll är det tema Sex and the City... kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0