Då var det igång igen...

Precis hemkommen efter första passet på Friskis för iår. Jobbigt, men välbehövt! Får se om jag lyckas vara lika ambitiös med träningen nu i vår som i höstas. Jag siktar på det iallafall.

Ska ta och laga lite lunch nu, och sen läsa vidare i Ideas and Identities. (Japp, jag valde engelskan...) Kursen verkar så här långt betydligt roligare än jag hade väntat mig. Fast det är mycket att göra. Den här terminen kommer definitivt bli intensivare än förra. Puh.

Jag har dessutom precis läst ett långt kapitel om the American Government, och vad passar då inte bättre än att titta på när Obama svär presidenteden senare i eftermiddag? Det känns som en stor dag idag.

Kommentarer
Postat av: Elise

En stor historisk dag!

Bloggen blev jättefin!

Love you

2009-01-20 @ 18:44:02
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0