Nalle Puh och hans vänner

Tillbaka i Uppsala. Upprop på nya kursen i morgon, tillbaka till Stockholm över helgen och sen på måndag så drar det igång. Vårterminen 09. Ska bli kul! :) Nu ska jag packa upp och så packa om det jag ska ha med mig till Stockholm. Sen blir det nog sängen ganska tidigt. Jag är helt slut. Det tar på krafterna att resa.

Jag har förresten drömt en massa bisarra saker det här lovet. Flera morgonar har jag vaknat och tänkt, nämen herregud vad drömmer jag egentligen? Och så tänker man att man inte ska glömma bort drömmarna, men så suddas de ändå ut ur minnet efter några timmar. Irriterande! Men bra också kanske. Jag hade nog blivit knäpp om jag gick runt och funderade över drömmarna för mycket. I morse när väckarklockan ringde så var jag i allafall utklädd till Nalle Puh (värsta Disneykostymen!), och jag befann mig på något mörkt och kusligt slott med en massa folk. Jag stod och pratade med Ida och Karin, som också var utklädda... Karin var utklädd Lille Skutt och Ida till något annat som jag inte kan komma ihåg vad det var. Underligt var det iallafall. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en bra dag! (=

2009-01-15 @ 12:55:10
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Karin

hahaha, ååå, gud vad kul!! jag vill vara lille skutt..=) kramkram

2009-01-15 @ 14:00:35
Postat av: hille

tack, tur att man tog ett ölunderlägg varje gång man va ute :)

hoppas att är bra med dig

Kram

2009-01-17 @ 12:57:53
URL: http://hkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0