Vecka 3

Nu har alla åkt. Vardagen har börjat. Till och med min familj har gett sig av. I och för sig följer jag efter på onsdag, men det känns som det är dags att sätta igång det nya året nu. Det ska bli roligt att komma tillbaka till Uppsala. Jag längtar lite faktiskt. Inte direkt efter plugget i sig kanske, men efter staden och efter människorna.Och efter Friskis&Svettis. Jag behöver verkligen träna snart. 

Denna vecka ser ut som följer. Jag ska ta hand om min yngsta syster Bella, som inte är så liten längre i och för sig, fram till onsdag. Laga mat, städa, tvätta och annat kul. I morgon ska jag dessutom in till stan och träffa Victoria som jag inte sett sedan i somras. Ska bli väldigt trevligt! Och så har jag fått i uppdrag av Elise att gå till banken och fixa med en betalning till Amerikanska ambassaden. (Japp, min syrra ska lämna landet. Ett år over-there som au pair i Maryland är det som gäller. Spännande!) Sen på onsdag tar jag, Bella och Alexander tåget till Stockholm för att möta upp med resten av familjeföretaget på Formex. Ska inom Uppsala för upprop på nya kursen på torsdag morgon bara, annars är det jobb som gäller fram till söndag kväll. Men utöver det blir det biobesök i Stockholm och så restaurangbesök såklart. Elise fyller ju 20 på söndag! Mon dieu, så snabbt tiden går. 

Nu ska jag och Isabella gå ut och gå lite. Bon après-midi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0