Hål i tanden var det ja.... men strunt samma för jag ska ju till USA!


Idag har inte varit en superkul dag direkt, fick bland annat betala nästan 700 kr hos tandläkarn. Hade dessutom ett hål, mitt första hål någonsin, och ska tillbaka och laga det på torsdag. Det här blir dyrt... bu.

Men men, jag är på ganska gott humör ändå för igår bokade jag nämligen min biljett till USA! Ska hälsa på Elisepise mellan 16-26 juli. Det ska bli hur kul som helst!!! Jag längtar!

Nu ska jag laga mat, och lite senare ikväll blir det Örjans vall och U21-landskampen mellan England och Tyskland. Go England! And Go Germany! Jag vet inte vilka jag hejar på egentligen så må bästa lag vinna helt enkelt.

   


Midsommar var lika trevligt som vanligt. Och vi åt precis lika mycket mat som vanligt! Att äta är i stort sett det enda vi gör på midsommar, men I like it. Det är så det ska va.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

What? Jag fick bara betala 300 kr sist jag var hos tandläkaren, fick du ingen rabatt? Det är ju såndär ungdomsgrej nuförtiden så man får det billigare!

2009-06-22 @ 19:13:53
URL: http://alvbring.blogg.se/
Postat av: Elise :)

700 spänn? Jävlar...men som sagt, du ska ju till mig i USA! :D YEY! Jag längtar supermycket <3

Så sjukt fin bild på dig och Bella från midsommar! Å jag saknade det! Men jag är med nästa år ju :)

2009-06-23 @ 03:40:02
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo, jag fick ungdomsrabatt. Men det är helt sjuka priser, lite mer än 500 kr för rutinundersökningen och så över 300 kr för att ta bort lite tandsten! Blä. Och då har jag inte ens betalat för hålet i tanden än. Jätteroliga saker att lägga sina pengar på.

2009-06-23 @ 08:15:34
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0