We love to snuggle. Don't we honey?


Puh! Nu har det röjts här vill jag lova. Mamma, Bella och jag har gått igenom en massa gamla kläder och grejer som vi sparat på alldeles för länge, vilket nu har resulterat i fyra stora soppåsar som vi ska skänka till bättre behövande. Dagens goda gärning. Men usch vad det tog på krafterna. Behöver ta en powernap nu känner jag om jag ska orka med en tur till uteserveringarna på Lilla torg ikväll igen! Igår var jag och Cecce där och åt innan vi gick såg The Proposal på bio. En förutsägbar amerikansk sak, men som faktiskt hade en hel del riktigt roliga scener. Se den. 

Här är lite bilder från picknicken i torsdags! :)



Jag fick en jättefin sjal i försenad födelsedagspresent!

   

Ida - söt som socker

 

Karin tycker inte om att vara med på bild, men det bryr jag mig inte om. Kolla vad stor och bra sjalen var! ;)



Ida och jag, och på väg hem från Norrekatts park


Kommentarer
Postat av: karin

Haha, tack för den du Jenna! ;)

2009-06-29 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0