Aprilväder i mars

Jag tycker det vore bra om vädret kunde ta och bestämma sig någongång. I morse var det sol och blå himmel fram tills dess att jag skulle cykla till skolan. Då börja det snöa och blåsa. Halvvägs till skolan haglar det. Under seminariet så börjar det sen snöa ordentligt och när jag är på väg från skolan är det snöstorm för att två minuter senare vara blå himmel och sol igen. Sol, snö, blåst, sol, snö, blåst...så har det sedan hållt på sen jag kom hem från skolan, på väg till Friskis och på vägen därifrån. Nu håller solen på och går ner och jag skymtar inte ett enda moln på himlen. Underligt väder idag, minst sagt.

På väg från Engelska parken såg det ut så här:
  

Och sen två minuter senare:



Jag vill ha vår nu.

Kommentarer
Postat av: Axel

Marzo pazzo säger man på italienska. Det passar rätt så bra nu :)

2009-03-25 @ 09:13:38
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0