Jag borde nog ta och sova lite till


Jag är trött, sådär trött så att jag känner att jag verkligen borde ha sovit några timmar till. Istället masar jag mig upp vid 10 (vilket är ganska sent för att vara mig iallafall), äter frukost och börjar läsa i The Remains of the Day som jag borde läsa ut i helgen. Nu är klockan tolv och jag har precis ätit en chokladmuffins för att få lite mer energi. Ha! Det funkade inte. Det är kanske bättre att jag går och lägger mig och sover middag istället.

Jobbet igår gick bra! De var väldigt trevliga där allihopa, och trots att det var ganska långtråkigt (vi sorterade ett ex antal tusen Svepet) så gick tiden ganska snabbt. Det som var värst var egentligen att ta sig till och från Posten. När jag cyklade dit var det hur blåsigt som helst, storm typ, och jag hade motvind hela vägen (dvs i ca 30 minuter). Jag stod upp och trampade i ettans växel nästan hela vägen, utan att komma framåt över huvudtaget, så ibland fick jag gå av och le cykeln istället. Puh! Och sen när jag skulle cykla hem, ja då snöade det ju istället. Jippie. Som tur var hade jag åtminstone medvind på hemvägen.

Ikväll blir det utgång med tjejerna i HJ! Ska bli kul! :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Mmm, svepet...det sorterade jag två gånger i veckan hela förra våren, det du ;) Usch!

2009-03-28 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0