Jobbdax


Äntligen lite extrajobb via Manpower! (Det har varit lite lite nu med den pågående krisen, vilket i och för sig inte är så svårt att förstå). Idag ska jag jobba på Posten med reklamsortering mellan 14.45 och 22.30, så nu måste jag käka lunch och fixa med lite saker innan jag ska inom Manpower och hämta upp skyddskor och därefter cykla till Boländerna. Det blåser en massa idag, vilket jag inte tänkte på när jag bokade in mig på jobbet... det var kanske dumt, jag kommer att vara alldeles svettig när jag kommer fram. Jaja....

Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elise

Lycka till på jobbet sötnos! <3

2009-03-27 @ 18:07:17
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0