Och så var det tenta i morgon igen då...

Vi var ganska möra efter att ha suttit åtta timmar och tentapluggat idag. Det tar på krafterna att anstränga hjärnan. Mina muffins som jag bakade igår behövdes verkligen för att hålla blodsockret uppe!  Det ska bli spännande att se hur mycket som har fastnat nu.. det känns som det kan vara allt från inget till allt i stort sätt, så ja... tomorrrow will tell. Tänkte att jag skulle repeterat en sista gång nu efter att ha varit och tränat, ätit, duschat och pratat i telefon med familjen... men inte. Jag är dödstrött. Bättre att gå och lägga sig tror jag.

I morgon ska det dessutom putsas glas inför jubileumet på lördag och så blir det tentafest på Värmlands!

Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Elise :)

Lycka till älskling! :)

2009-03-07 @ 06:58:10
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0