Parfois on est beau et parfois on n'est pas beau... c'est comme ça la vie...


Jag fick det här klippet på facebook och jag bara älskar det. Vilken underbar liten fransman. (Kanske jag sätter mig ner och översätter vad han säger sen för den som inte förstår... men oh my god, så söt!)



Je suis déjà mariée, je suis déjà mariée, je suis déjà mariée! Haha :)



Här kommer en ungefärlig översättning!


Läsa ? Jag kan inte läsa faktiskt

För man måste gå i CP1 eller i CP2, för att lära sig att läsa... för att lära..öh..

Men... jag skulle  gärna vilja, men jag kan inte.

Men vet du vad ? I mitt huvud, berättar jag massor med historier...

När jag vet hur man skriver, då ska jag skriva böcker.

Vet du ? Jag hittar på... och efter, så försöker jag..

Men vet du vad jag skriver? Jag skriver med mitt hjärta, allt... Förstår du?  

Saker om kärlek...

Men...

Alla kära är kära i LOUIS !

Louis ? Äh, han, äh...

Han är så.. han är så söt så...

...alla kära kommer och pussar på honom !

Han byter alltid käresta...

Jag vet inte hur han gör...

Så är det...

Ibland är man vacker och ibland är man inte vacker... så är det här i livet...

Man skulle kunna säga att...

I mitt huvud...

Man skulle kunna säga att...

Att... tjejerna, de älskar mig inte, skulle man kunna säga..

För Margaux, hon var kär i mig innan...

Nu är hon kär i honom...

Och sen innan så var jag kär i Thalia...

Och nu, är det Louis !

Jag förstår inte varför det är så...

Jag säger snälla grejer till dem och sen...

Bah...

De säger hela tiden till mig...

"Jag är redan gift, jag är redan gift, jag är redan gift"

Jag förstår inte...

Jag orkar inte mer...

Jag skickar böcker till dem...

Jag har gett dem... boken om Petit Nicolas...

Det... det funkar inte...

...faktiskt...

Så, jag försöker att skicka blommor till dem...

De säger till mig :

"Det är väldigt sött, men jag är redan gift..."

Jag försöker ge dem...

En blomma som är så himla söt...

Iris heter den...

Och sen, så ger jag dem den, och då säger de till mig :

"Nej, behåll den du... Jag är redan gift, jag..."

Jag orkar inte mer...

Jag försöker...

Jag försöker med allt...

Jag ger dem leksaker som är mina, och de säger « nej »...

Dessutom är det leksaker som jag fått av min morfar...

...och av min gammelfarmor, och så..

..säger dem till mig :

« Nej, behåll den du... Jag är redan gift... »

JAG ORKAR INTE MER...

Jag orkar inte mer...

Jag vet inte...

Jag kommer att bli en odåga, det är säkert det...


Kommentarer
Postat av: Elise

Ja tack snälla, översätt! Fattar nada. Pussar love you <3

2009-03-30 @ 19:13:05
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuu va söt! Å va jag saknar franskan!!

Hälsa Emma!

kram josefine

2009-03-30 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0