Söndag och måndag

Igår var en väldigt trevlig dag. Trots att det började snöa igen.

Efter att ha försökt plugga lite på morgonen så träffade jag Mikaela vid tolv för söndagsfika på Värmlands! Smörgås, morotskaka och te för 48 kronor, det går ju verkligen inte att klaga på! ;) Efter fikan tog vi en sväng på stan och shoppade lite allt möjligt nödvändigt och onödigt.



Lite senare tog jag cykeln till Willys och handlade, åt Emmas goda räkostgryta med champinjoner och crabsticks och sen vid åtta kom Axel hit en sväng och hälsade på :)

Idag har jag varit på två föreläsningar och pluggat mestadels av tiden. Klockan 18.15 är det möte med internationella utskottet på Norrlands, och innan dess ska jag försöka läsa några sidor i The Remains of the Day och få i mig lite kvällsmat tänkte jag.

Bonne soirée!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0