Lååång(sam) dag

Idag har varit en trevlig dag, men sen jag kom hem så känns det som om tiden har gått extra långsamt. Jag vet inte varför! Jag kollar på klockan med vad som känns som en timmes mellanrum, men då har det gått kanske tio minuter. Hmm. Efter föreläsning i morse så pluggade jag med Mikaela och Maria och fikade med Cornelia. Sen cyklade jag inom Akademibokhandeln och köpte fyra kursböcker och satte mig sen på balkongen och läste lite tills solen började gå ner bakom husen på andra sidan gatan. Därefter surfade på internet en stund utan något egentligt syfte, hjälpte grannarna att lyfta in en soffa i vår lägenhet, slösurfade på internet ett tag till, åt lite.... och nu sitter jag här igen. Egentligen borde jag läsa lite i In Country (som egentligen är ganska bra), men jag orkar inte. Det går inget bra på tv och dessutom fanns det inte ett enda recept i Sju sorters kakor som inte innehåller smör eller margarin (som fattas i kylskåpet), så jag kan inte baka heller. Märks det att jag har tråkigt och är lite lätt rastlös?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0