Syjunta på hög nivå


Igår kväll sydde vi i HJs styrelse klänningar inför jubileumet på lördag. Liselott, Emma och Ulrika skötte symaskinerna, jag ägnade mig åt att nåla upp mönstret och klippa medan de andra i styrelsen skrev en HJ-sång och fixade med bordsplacering och grejer. Vi var hos Liselott från femtiden och cyklade därifrån vid tolv. Puh!  Men vi hade väldigt trevligt, och klänningarna kommer bli grymma. När vi skulle cykla hem så hade det snöat en hel decimeter så i fick börja med att gräva fram cyklarna, och sen cykla hem i den vita, tysta natten. Läckert! (Men det gäller verkligen att hålla tungan rätt i mun när man cyklar i snö!)

Nu sitter jag och tentapluggar. Igen. Jag längtar till fredag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Elise

Å va kul! Lägg upp bilder klänningarna när de är klara! Pusss love you

2009-03-03 @ 20:06:48
URL: http://elisemansson.blogg.se/
Postat av: Bella

Åå vad kul! Lycka till på fredag, vi ses snart!!

Pussar

2009-03-03 @ 22:37:45
URL: http://bellamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0