Vad gör det om hundra år när allting kommer kring?!

Det snöar ute igen. Blä. Riktigt stora, feta snöflingor dessutom. Och jag måste snart ge mig av på cykeln. Kul. Jaja, så länge jag inte frontalkrockar igen så är det lugnt. Haha. Det blir tentaplugg på Engelska parken idag med Mikaela. UK and US culture and history från ca 1500-1945 (vilket betyder ganska mycket) ska tentas av i morgon.

Emma vann inte igår. Men det var kul ändå. Haha. Som Emma sa för att citera Filip och Fredrik "Den som kan det här är fan dum i huvudet!". Jag, Emma W, Karin och Robban satt på Orvars och lyssnade, eller försökte lyssna. Det gick inte så bra för radion hördes knappt, men vi hejade, jublade och svarade på lyssnarfrågor (vi var grymma, jag vann en DVD och Emma W teaterbiljetter!). Jag blev till och med intervjuad i radion av en söt reporter för att heja på Emma. Nervöst men samtidigt ganska roligt! När Emma kom tillbaka till Norrlands så spelade vi Jenga en stund och skrattade över Emmas fantastiska medverkan,  hennes "15 minutes of Fame". Du är underbar gumman! Jag är stolt över dig. 

Kommentarer
Postat av: E

Tack för stödet! Har precis tryckt i mig en av dina muffins, det känns lite bättre nu. :)

2009-03-05 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0