Vintern när den är som bäst

Vasaloppet på TV. Sol, snö och flera minusgrader ute. Härligt!

Håller på att tvätta, vilket är mindre roligt men det måste ju göras. I eftermiddag blir det nog lite träning på Friskis, men innan dess så måste jag fortsätta på uppsatsen. Hoppas på att kunna skriva färdigt den idag, det kommer bli lite väl stressigt annars i veckan som kommer...Men det som tar mig emot är att behöva sitta inomhus när det är så fint väder. Blä. Men men, en vecka till här, sen blir det skidsemester i Storlien och då kan jag ju vara utomhus så mycket jag vill i flera dagar! Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken vacker bild:) dit vill man ju

2009-03-01 @ 18:01:08
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0