En massa nonsens


Jag fick en impuls att gå och klippa mig idag, så sagt och gjort. Ingen dramatisk förändring, klippte typ bara topparna, men det kändes bra. Älskar känslan av nyklippt hår!

Mikaela, Maria och jag träffades vid 10 för att gå igenom en presentation vi ska hålla i på måndag, men ägnade mest tiden åt att prata om en massa annat. Man kan verkligen säga att vårt jobb idag var långt ifrån effektivt, men äsch.. vad gör det? Vi hade ju väldigt trevligt iallafall :)

Kl sju ska jag möta upp Emma W, Charlotte och Lisa L utanför Norrlands. Här ska gås på spex! Kul!



Kommentarer
Postat av: Elise :)

Vad för spex? Mumintroll? :D

2009-05-06 @ 19:11:54
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0