Nu börjar Vårbalsveckan!


Nu börjar en intensiv, men förhoppningsvis rolig helg! Som medlem i Norrlands nations Internationella utskott ska jag vara med och ta hand om och kanske också inhysa ett par stycken "utbytesstudenter" i vår lägenhet. Och äntligen ska jag få använda min balklänning igen! Det var hela 4 år sen sist det...

Preliminärt schema:

Torsdag:
 studenter från Norrlands nations vännationer (ca 45 st) anländer, städsexa (dvs. stor fest för alla som städade i söndags)
Fredag:   statsvandring, laga mat för kvällen, stipendiatmiddag med maskeradtema (jag och Marie ska vara utklädda till grisar)
Lördag:   frukost, fördrink, bal
Söndag:  fixa sillunch, äta sillunch, vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0