söndag 3 maj


Idag har jag städat lite, och försökt börja spåna på den home essay som ska in på tisdag. Gick ganska så trögt, men jag ska väl få ihop nåt till slut. Åt lunch och drabbades sen av en riktigt fet matkoma, och då gick det verkligen inte alls att plugga. Sover man över böckerna är det liksom ingen vits. Så, då bakade jag kakor istället. Blev hur goda som helst! Med lite socker i kroppen orkade jag koncentrera mig en liten stund till på plugget, men sen så gav jag upp och cyklade till Friskis istället. Styrkamedel-pass blev det, ett riktigt bra pass faktiskt, var helt slut efteråt. Vad som var extra roligt var att Elin från Annecy var på samma pass som jag! Henne har jag inte träffat sen december 05, så det var ett tag sen det. Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0