"the fuck!"

Det var riktigt roligt att träffa Annica igår! Vi åt tacos, drack vin och satt och filosoferade ett tag innan vi gick in till stan där vi hamnade på Orvars. Vi satte oss bredvid ett gäng snurriga killar som försökte få med oss på efterfest till "Studio 32", dvs Studentvägen 32. En av killarna tog min scarf och sa the fuck! (alltså en oerhört fyndig kortversion för What the f***!) i var och varannan mening, och någon av dem snodde dessutom med sig en filt med ett stort Falcontryck på från Orvars. Efter ett toabesök på ett uteställe "för vanliga människor" så slutade kvällen med att Annica och jag övergav killarna, tog filten och gick till Max och åt istället. Nice.

Nu har jag läst ut bok 8 av 9 på vår litteraturkurs och ska precis börja skriva tillhörande inlämningsuppgift tänkte jag. Är lagom motiverad, speciellt då Cecce precis skickade betydligt mer spännande saker till mig. Kolla in det här Bella!

Oh, måste sätta igång sportradion! Har ju slagit vad med Axel om att HBK ska vinna över Örgryte idag. Important stuff. Heja HBK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0