And France it is!

Okej, tanken idag var att jag skulle plugga eftersom jag inte fick nånting gjort igår.
Lyckades jag?

Nej!

När jag kommer hem ser jag att jag har fått mail från Frankrike, och en bekräftan på att jag är antagen till Rennes 2 till våren. Aaaaahhh! Kul!

Som ni kanske förstår har jag haft lite svårt att koncentrera mig efter detta. Fick börja med att träna lite på Friskis för att samla tankarna. Sen åt jag och Emma pizza. Bra där. Träning först och sen pizza direkt efter. Jaja. Det var en liten pizza. Efter att jag duschat och lyckats bära med mig datorn och alla böcker och grejer ut i köket så sätter jag mig ner i kanske 10 minuter och läser. Sen ringer familjen. Och vi pratar i en och en halv timme. Sen var klockan helt plötsligt halv elva typ och jag har fortfarande inte pluggat. Men men, nu har jag iallafall fått bokat min tågbiljett hem till jul. Den 21 december blir det. Och jag behöver inte åka ensam, utan Lisepise ska åka med mig! Yay. Jag har nämligen lurat i henne att komma upp helgen innan och hjälpa mig och städa ur mitt rum. Hehe. Lättlurade lilla going. Nej, jag skojar bara.... vi ska bara städa litegrann, ingen flyttstädning, utan snarare ösa ner alla mina saker i kartonger och bära ner i källaren så att jag och Emma kan hyra ut mitt rum här till våren sen. Så, det bör inte ta så lång tid. Hoppas jag :)  Love you gumman.

Nähä. Sängen då kanske? Eller läsa en 50 sidor eller så i didaktikboken?
Woohoo! Jag är alldeles uppe i varv.
Märks det?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0