Martin Stenmarck vs. Jude Law


J: [ ….] men vi hoppas på att han tar med sig martin stenmark som hemlig gäst


A:
[….] …..hoppas du verkligen på det? martin stenmark......................


J:
[….] ja, vadå? han är het
          haha
          du är inte tjej, du förstår inte
          :P


A:
  han är menlös


J:
  hahhahaha
     äsch


A:
martin stenmark är den manliga motsvarigheten till pamela anderson


J:
hahhahahahahahahahahaha
    vilken jämförelse  [….]


A:
  f
     r
     e
     a
     k


J:
:D


A:
tornving har ändå en personlighet
    martin stenmark är som sagt menläs


J:
har inte stenmarck det?


A:
menkös


J:
hahahahahaha


A:
menlös


J:
haaaaaaaahahhahah


A:
vad är grejen med min stavning :P


J:
jag kan inte sluta skratta
   jag tror jag börjar bli lite trött


A:
även om martin stenmark är citat het slutcitat så kan man inte ta isär prestation och yttre så mycket
    gå tillbaka till jude law


J:
nej. okej


A:
där har du en riktigt man ahha
     haha


J:
jaja, mellan jude law och martin stenmarck är valet enkelt
    i love jude


A:
jag med


J:
  :D


A:
 :D
    har jag berättat att jag för ganska exakt ett år sen köpte en tröja bara för att den hade "jude law i teh holiday"  skrivet över sig
    the


J:
  haha. ja jag tror det


A:
jag är hur som helst sjukt snygg när jag har den
     vilket helt och hållet är judes förtjänst


J:
självklart


A:
  (visar bild)


J:
 ooohh! hett 
   [….]



Det går lite lättare att plugga glosor mellan 22-23 på kvällen om man underhålls av sådana här underbara msn-konversationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0