Tillbaka till vardagen


Strand, fest, jobb, Mölle, konserter, sol, Östersund, familj, släkt, vänner....


...Kroatien, fotboll, fiesta, Stockholm, uteserveringar.......  Sommaren 2010, lovely.


Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter en jättehärlig sommar! Det har varit en lång sommar men samtidigt har tiden gått väldigt fort.  Men så är det väl alltid när man har roligt. Tack alla underbara för en så fin sommar!


Jag håller som bäst på att bo in mig i min nya lägenhet, en tvåa på 43 kvadrat, och det känns bra. Och nu under första veckan så är jag Internationell Buddy vilket betyder att jag hjälper att ta hand om utbytesstudenter här i Uppsala. Min newbie heter Christine och är från Belgien och är supertrevlig. Så jag passar på att prata så mycket franska och engelska jag kan och njuter av att vara tillbaka i en så härlig studentstad. 

Och nu är det alltså dags för en ny termin, och mitt fjärde år på universitetet, och tanken är att jag bland annat ska skriva C-uppsats i franska. Jag vet inte exakt vad jag ska skriva om ännu och jag har idétorka för tillfället, men jag hoppas på att det löser sig snart.


Det kommer att bli en intensiv höst, med mycket plugg. Men det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0