1 december


Det var minus 19 grader här i morse. Sådär lagom kallt alltså. Huh! Jag tog en promenad innan lunch och höll på att frysa händerna av mig bara jag tog av vantarna i typ fem sekunder. Men vackert var det ju iallafall! Snö och strålande solsken dessutom. Det är trots allt lite mysigt med snö när det är december och snart jul.

Annars gör jag inte så mycket mer än att försöka komma framåt med uppsatsen. Det går väl, men ganska långsamt. Det tar ju dessutom lite längre tid när jag måste formulera allt på franska... Men jag har än så länge ganska goda förhoppningar att bli färdig i tid. Och det bör gå om jag jobbar på som jag ska vill säga. Den 17 december har jag bestämt mig för att åka hem till Halmstad iallafall, nästan bara två veckor kvar. Längtar!

Ville tränat ikväll men började känna mig lite småkrasslig så då är det nog bättre att strunta i det. Ska se om jag kan koncentrera mig nån timme till på uppsatsen istället, och sen kanske se på Bonde söker fru eller något annat oerhört spännande program på någon av mina tre kanaler. 

Godkväll! 


Åh, såg ni julkalendern förresten? Den verkar lovande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du snart är hemma! //OK

2010-12-03 @ 11:00:52
Postat av: Emma

Nu har jag sett de tre avsnitten av julkalendern. Verkar ju faktiskt bra! :)

2010-12-03 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0