Julhelg med HJ och internetkrångel


Jag har haft en riktigt trevlig helg! I fredags var jag och åt med min lilla franskagrupp, och lördagen och söndagen spenderades med de fina tjejerna i HJ. Glöggkväll, lussetåg och fest i lördags och så årsmöte och julbord igår. Mysigt! 

Det enda som varit mindre bra under helgen var att mitt internet gav upp igår morse och har legat nere fram tills nu. Frustrerande! Jag kom på för ett par timmar sen att jag skulle testa mitt mobila bredband som jag har på USB, men SIM-kortet i det hamnade fel och fastnade så det funkade ju inte det heller. Och då, när jag började ge upp och bli riktigt grinig på allt så börjar internet helt plötsligt att fungera igen. Hurra! (Jösses vad beroende man har blivit, det kan ju inte vara hälsosamt...?)

Nu så måste jag fortsätta med uppsatsen! (Har hamnat efter i schemat redan idag pga av internetkrånglet). Målet är att bli så gott som klar den här veckan.  Heja heja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0