Snart jullov!


I morgonbitti tänker jag skicka in min uppsats för en sista genomläsning av handledaren. 40 sidor allt som allt varav 33 sidor med text på franska. Egentligen känner jag mig ganska klar med den nu alltså. Och rätt nöjd med. Så det känns jätteskönt! Bara att hoppas att handledaren och opponenten tycker att den är okej med. (Opponering och ventilering väntar den 11 januari...)

Och på fredagmorgon vid 8 åker jag hem till Halmstad för jullov! Detta innebär att jag i morgon måste hinna med följande:

 - dammsuga och städa (behövs verkligen!)
 - packa
 - lämna tillbaka, alternativt låna om, böcker på bibblan
 - betala räkningar (så att jag inte glömmer bort det i julruschen)
 - hämta ut min tågbiljett så att jag inte behöver stressa på fredagmorgon
 - helst handla en julklapp eller två

Och helst vill jag hinna med allt innan klockan 18 då det är julkalenderkväll med Mysteriet på Greveholm hos Liselotte! Det blir nog upp tidigt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörru, vad du är duktig! Hoppas du hann med allt o att julkalenderkvällen blev mysig. bisous!

2010-12-16 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0