Why are you all wet, baby?

Okej. Nu har jag precis sett Shutter Island, och jag kan bara hålla med Cecilia. Fy vad bra. Den liksom kröp in under skinnet på mig. Det var längesen en film rörde mig så faktiskt. Riktigt bra. Spring till närmaste bio och sen den nu!  (Och glöm inte att läsa boken om du inte redan gjort det!)





Jag har börjat förstå nu vad folk pratar om när de säger att det regnar mycket i Bretagne. Det regnar mycket i Bretagne. Till exempel regnade det hela dan i förrgår, och i dag har det regnat hela eftermiddagen. Lite regn är ju ingen fara om man har ett helt paraply och hela skor som inte tar in vatten, men nu har ju inte jag det. Mitt paraply börjar spreta åt alla möjliga håll, och mina skor tar in enorma mängder vatten. När jag kom hem precis så hade jag en mindre vattenpöl i skorna. Det är ju underbart. Kommer jag bli förkyld? Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0