Dagarna går fort ibland

Gott nytt år!

Det är redan den 4 januari. Dagarna verkligen bara springer iväg. Innan jag vet ordet av så kommer det att vara torsdagkväll och dags för mig att stänga resväskan, gå och lägga mig och ta en rad djupa andetag och ladda inför fredag. För på fredag bär det av. France here I come again. Hjälp. Hur ska det gå denna gången? Kommer det att bli lika bra som det blivit förut eller inte alls? Jag försöker hålla förväntningar nere så att jag inte blir alltför besviken i värsta fall. Men jag hoppas på det bästa! Och det ska bli väldigt kul såklart. Nästan alla som jag pratat med har sagt att Rennes ska vara en toppenstad så jag håller tummarna. On verra. Jag tänkte iallafall försöka uppdatera hyfsat ofta här på bloggen så att ni kan ta del av min utbytestermin på distans.


Hur som helst. Nyårsafton var superdupertrevlig. Vi var hemma hos Andreas på fest, åt god mat, dansade, spelade spel och hade trevligt. Väldigt lyckat var det!

Och sen har jag haft en riktigt mysig helg.
Är varm inombords trots kylan utomhus.


Vad händer i veckan då? I morgon ska jag och Karin spela tennis mot Isak och Kenny. Det ska bli grymt skoj. Jag har i och för sig inte spelat på typ 5 år, men men... Vi vinner nog ändå ;) Och på tisdag blir det kanske lite fest med mina fina tjejer och killar tror jag.

I övrigt har jag gjort en att göra lista, eller jag håller på att göra en att göra lista. Hittills står det följande på den:
- försöka få en tid för klippning
- ta ID-kort
- köpa en liten extern hårddisk
- kolla så allt är OK inför avresan och att jag har koll på alla detaljer om ankomst till boende och universitetet
- tvätta
- packa
- fixa min mobil (på vilken knappsatsen inte längre fungerar! försöker ni ringa/sms:a mig och inte kommer fram så beror detta troligen på att jag alltså bråkar med telefonen)


Voilà. That's it.
Nu blir det sängen. Håller på att somna sittandes här. Godnatt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

vilken rolig & fin blogg du har, kommer definitivt kika in här igen :P

2010-01-04 @ 19:12:34
URL: http://annassuite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0