Dagens...

TOPP 3! (utan inbördes ordning)

 - Den schyssta kläd/skor/väskaffär som jag och Coralie hittade samt mina nya skor inhandlade på detta ställe. Me like. Att de var på rea dessutom kan man ju inte heller klaga på.

Nike Flash Leather


- Den schyssta libanesiska restarangen som vi valde ut helt slumpmässigt ikväll. Mums. Kommer bli stamgäster där. Och mycket oväntat var en av killarna som jobbade där svensk. Eller ja. Han hade bott i Göteborg i 16 år, vilket vi fick veta efter att vi hade suttit och pratat högt på svenska jättelänge.

- Den schyssta irländska baren vid namn O'Connels där det faktiskt kändes nästan som på Irland och där människorna var trevliga. Hit lär vi också komma tillbaka!


Nu blir det sängen. I morgon drar kurserna igång på allvar. 8.15 var det ja.
Bonne nuit!


Kommentarer
Postat av: michelle

kul att man får vara med på ett hörn när du är ute och lever det franska livet ;) hoppas allt är bra. på tisdag börjar skolan igen och då ska jag ha kommit på vad jag ska skriva om i c uppsatsen :( men jag tänker inte stressa upp mig. kramar

2010-01-19 @ 16:29:50
URL: http://solskensstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0