Varför göra det enkelt när man kan göra det komplicerat?


Det typ regnar/haglar ute och jag är superförkyld och bara nyser och snorar hela tiden. Usch.

På informationsmötet idag insåg vi ganska snabbt att det inte är helt lätt att välja kurser här inte. Varför ska fransmän alltid krångla så? Lär bli en ganska lång process innan det blir klart. Jag behöver inte lämna in mitt kursval förrän halvvägs in i februari i och för sig, men kurserna småstartade igår fast vi ska inte gå på dem förrän nästa vecka egentligen. Yay. Jaja, det ordnar sig. Nu ska jag och Coralie trotsa haglet, handla lite och slänga ihop nåt gott att äta istället.

bisous!

Kommentarer
Postat av: FOTORUM

hmm.. ganska likt bloggnamn vi två har :$

allt bra med dej då? :)

2010-01-17 @ 20:10:36
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0