Klockan är bara nio...


....men jag tänker gå och lägga mig nu. Min förkylning vill verkligen inte ge sig. Idag har den attackerat ögonen som bara rinner hela tiden. Jag blir så trött. Har svalt ner lite fransk dundermedicin så nu hoppas jag att det kombinerat med lite vila ska göra susen. Jag vill ju följa ut med i morgon, och inte missa en massa spännande som jag gjorde igår! Nu räcker det med förkylning tack.

Oooh, idag efter skolan tog vi en promenad in till stan och satte oss på en uteservering och lapade sol. Det var ju inte helt fel faktiskt. Våren är som sagt här, och för att stanna verkar det som nu. Underbart.

Kommentarer
Postat av: michelle

krya på dig. här är våren ganska långt borta. solen börjar titta fram men det är meter höga berg av snö så det kommer ta ett tag :(

2010-03-06 @ 10:42:37
URL: http://solskensstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0