On y va!

Jag har haft en riktigt riktigt bra helg. 3 underbara vänner på besök + Paris är en bra kombination. Jag har agerat guide, eller försökt mitt bästa i alla fall, och vi har spenderat tiden promenerandes mellan sevärdheter, butiker, caféer och restauranger. Det gick åt en hel del pengar, men äsch, det var lätt värt det. Och vi bodde ju trots allt billigt, så allt som allt så var det kanske ganska billigt ändå. Vi hittade ett hostel för 57 euro/person för tre nätter vilket inte innebar världens bästa standard, haha, men men… man kan ju skratta åt det i efterhand. Trevligt hade vi i alla fall. En massa kvalitetstid, tjejsnack, shoppingfynd, fika och vin. Nice. Jag fick en massa svenskt lösgodis med mig hem till Rennes också, och som den godisgris som jag är så har jag ätit alldeles för mycket på en gång vilket nu resulterat i ont i magen och illamående. Men återigen, det var lätt värt det.




Kommentarer
Postat av: Leine

Jag förstår att ni haft det härligt i Paris!



Nu väntar vi på att veckan ska gå fort! Vi kommer snart! Jenna - vi längtar så.

Vi ser också fram emot att möta våren - än om det har smält rejält i Halmstad och solen faktiskt skiner idag.

Puss gumman

2010-03-23 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0