Det är ju vår i alla fall


Bu. Jag har precis fått det klart för mig att jag troligtvis kommer att ha 4 av 8 slutprov veckan då min familj är här. Det är ju toppen. Verkligen. Kul. Att proven är om en ynka månad är ju inte heller stressande. Nejdå. Jag är inte på så bra humör just nu.

Dessutom skrev jag precis en engelskauppsats på tid (alldeles för kort tid = stress) som inte alls blev särskilt bra, så nu är jag lite irriterad på mig själv också. Jag kan ju så mycket bättre. Blä.

Och idag hade jag på mig mina nya vita skor för första gången. Men. Det gick sådär. Skavsår på båda hälarna är ju härligt. Vill man vara fin så får man lida pin heter det ja.

Annars så har jag varit lite småsjuk i några dar, och höll på att svimma i förrgår. Men våren är här, och det är ju i alla fall positivt.

Gud vilket negativt inlägg. Det var inte meningen, men ibland behöver man bara skriva av sig. Jag trivs faktiskt bra här annars. Och igår så åt vi köttbullar, potatis, gräddsås och lingon och Ahlgrens bilar och det var det bästa på länge. Så jag ska inte klaga mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0