Jag hade ju hellre åkt skidor med familjen....!


Jag har verkligen svårt att koncentrera mig just nu. Och ännu svårare att koncentrera mig fransk poesi. Istället chattar jag med Coralie på msn, bläddrar i bloggen och tänker på gamla minnen, på människor jag tycker om, havet.... Och så äter jag Carambars igen. Illa. Jag tror jag ska slänga påsen.

Det är mycket plugg nu och jag har verkligen ingen lust med det. Jag och en fransk tjej ska analysera Coeur, Couronne et Miroir av Guillaume Apollinaire, och det är det jag håller på med just nu. Nästa vecka ska vi hålla en exposé, alltså ett muntligt föredrag, och hela betyget hänger på den så jag är lite nervös.





Igår var det fest hos brasilianarna. Och herregud, där har ni några som kan dansa! Vi övriga, dvs. européerna, stod mest och tryckte vid sidan av. Snacka om komplex. De måste ha lärt sig dansa innan de lärde sig gå. Men det var en trevlig kväll iallafall, och ja, jag dansade lite jag också. Hett.

Och jag gav sushi en chans till idag, men nä. Det är inte min grej.


Kommentarer
Postat av: A

Vad härligt att höra att du står upp mot sushimänniskorna!



Vad är grejen? Rå fisk med ris i någon skabbig sås och så ska folk verka som att det är värsta grejen, något dom verkligen går och längtar efter. Hujedanemej!

2010-03-16 @ 19:59:36
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0