Det känns i allafall bra att det regnar ute när jag måste städa

Jag insåg precis att jag har ganska mycket att slänga, packa och städa. Puh. Segt... Känns inte lika roligt att flyttstäda längre. Dalf:en gick okej iallafall tror jag. Det var mest långt och jobbigt, och jag var helt slut i huvudet när jag äntligen var färdig vid fem. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag klarade det.

Igårkväll var vi på restaurang och jag åt världens godaste hamburgare ever. Burger Thaï, med en massa goda kryddor, mango chutney och så hemgjord klyftpotatis och sallad till. Och till efterrätt chokladkaka med toblerone. Åååååhh.....! Hur gott som helst

Nähä, packa var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0