James och jag. Eller nja. Gardinerna blev fina i allafall.


Jag lyckades ikväll för första gången med att fålla upp ett par gardiner utan att det blev alldeles jättefel eller snett. Jag är nöjd. Och fint blev det också.

Daniel Craig, James Bond ni vet, var i Uppsala idag för inspelning av den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor. Jag såg honom inte. Det berodde nog mycket på att jag hade glömt bort att det var idag. Typiskt. Jaja. Enligt TV4 så verkar ingen ha sett särskilt mycket iallafall. Hemlighetsmakeri på hög nivå. Jag tror dock att de kanske skulle spela in något i morgon med så jag får väl cykla förbi och spana lite då kanske. Ska ändå till Värmlands nation och luncha med Kristina, så jag har ju nästan vägarna förbi.

Har bokat en biljett till Schweiz i november förresten! Ska hälsa på Emma i Lausanne i några dagar. J'ai hâte! :) Och så blir det snart en tripp till Falun och Cecce med. Ska bli jätteroligt!

Nähä, nu måste jag sova. Hade tänkt åka och träna i morgonbitti, men det kommer jag ju aldrig orka om jag sitter här och slöar.

Bonne nuit!






Kommentarer
Postat av: Emma

Wohooo! O btw, apropå kanelbullen - vi kan säga att du åt en så stor för min skull! :-)

2010-10-07 @ 14:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0