Okejdå, ett outfit inlägg till. Men det här blir det sista.



I morgon är det dags för togaparty (!), och så här glad blev jag när jag lyckades knyta på mig min. Det återstår att se om jag får den att sitta fast i morgon bara.

Idag har jag jobbat på Posten ODR  (tror jag skrev OCR igår, men det är ju helt fel... ODR = oadresserad reklam, OCR är ju numret på räkningarna ju) med att mata in reklam i en maskin som sen spottar ut en hel bunt med reklam som ni får i brevlådan i början av nästa vecka.  Det är ganska tungt faktiskt, och långtråkigt. Men det funkar. Nu är jag dock trött i både huvudet och kroppen så det blir sängen tidigt ikväll.

Förkylningen är bättre förresten. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0