Fika är gott


Igår hade jag lite inflyttningsfika hos mig tillsammans med tjejerna i HJ. Jättetrevligt var det och precis lagom sådär en söndagseftermiddag. Jag hade bakat äppelpaj, chokladkaka och kakor, och såklart alldeles för mycket av allt. Men det uppskattades och gott var det! Nu har jag dock fika så att det räcker i flera veckor känns det som. Det är ju egentligen både bra och himla dumt. Socker socker, jag är svag för socker. Just nu trycker jag t.ex. i mig en stor chokladkaka med nonstop i och kollar på Biggest Loser Sverige samtidigt. Bra där liksom. Om jag inte passar mig så kanske jag får söka dit nästa säsong. Nä, inte riktigt kanske, men ändå. Jag tror jag ska träna i morgon bitti för att lätta mitt samvetet lite i allafall. 

Johanna tog förresten lite bilder vid fikan med sin fina kamera, och de kan ni se här!


Fina blommor fick jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0