Helgen


Det tog mig en vecka att äta upp allt fika. Usch.... jag mår lite illa nu om jag ska vara ärlig. Från och med i morgon ska jag börja mitt nya nyttiga liv. Eller ja, åtminstone försöka att inte äta lika mycket socker. Det är ett måste, annars kommer tandläkarn att skälla på mig tror jag.

Igår var Kristina och jag och en annan tjej, Jessika (om jag minns rätt!), ute på Östgöta Nations 04-släpp. Det var tyvärr lite av en besvikelse, för hög musik och inget direkt drag. Men men, vi hade en trevlig kväll ändå. Och nu laddar vi för torsdag då det antaligen blir utgång på Stockholms nation med HJ. Skoj!  



Annars så spenderade jag lördagen med att shoppa lite nya kläder, mössa, halsduk, vantar och ett par skor. Det kändes bra att uppdatera garderoben lite, men nu får det räcka annars kommer jag inte ha några pengar kvar alls. Jag skulle i och för sig vilja ha en ny vinterjacka, men jag får nog fundera lite på det först...

Och idag har jag bara ägnat mig åt mindre roliga nyttosysslor som att städa, tvätta, handla och laga mat. Och sen har jag suttit i soffan och gjort nästan ingenting. Är rätt bra trött faktiskt så nu ska jag bara kolla på The Event och sen blir det sängen tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0