Bäst just nu

- Det är vår. Och på riktigt med! Då kan man till exempel sitta ute och äta lunch i skolan. Lunchen är förresten alltid pluggdagens höjdpunkt.


Moa, Linda, Macy och jag lunchar under arbetet med vår presentation av USA:s sjukförsäkringssystem.


- Äntligen kan man cykla ordentligt igen! Nästan inga sandade cykelvägar (läs: grusvägar!) kvar. Skönt!

- Det är bara en och en halv vecka kvar till Valborg. Stan börjar ladda.
(Jag fick förresten ett väldigt underligt sms angående denna helg från Manpower: Hej! Sugen på att jobba som hejarklack på forsränningen och delta i demonstrationståg? 30 april och 1 maj. Svara så ringer jag upp. MVH, Miriam på Manpower.  Jobba som hejarklack och få betalt för att gå i 1-maj tåg? Say what?)

- Och sist men inte minst. I morgon åker jag hem till Halmstad på lite påsklov. Ska bli jättehärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0