Idag tar jag ledigt


Opponeringen och ventileringen gick bra. Vilken lättnad. Jag har varit så spänd de senaste dagarna så det kändes som om axlarna liksom riktigt föll ner tillbaka mot golvet igår eftermiddag. Puh! Ska ändra några små saker och skicka in min slutgiltga version innan söndagkväll tänkte jag. För på måndag börjar engelskan (eller vi har egentligen upprop på fredag men det räknas väl inte riktigt kanske). Fullt ös. Jag vill ha mer lov.

Idag har jag tagit ledigt dock. Behöver andas lite. Städade undan julen i morse, diskade, fick iväg några viktiga mail och annat. Och resten av dagen ska jag bara äta och umgås:

12.15 lunch med Emma på Värmlands
15.00 fika med Christine innan hon åker tillbaka tll Belgien
19.00 öl på Orvars med franskagruppen

Om det kunde sluta snöa så jag slipper se ut som en snögubbe när jag kommer ner till stan så hade det varit perfekt. Annars har jag inte så mycket att klaga på idag. Bonne journée!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad härligt! Jag och Karin diskuterade tidigare idag hur det gick för dig med opponeringen, och nu vet vi! Skönt att ha det överstökat! Kram kram kram

2011-01-12 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0