likörtryffel, romrussin och körsbär i likör...


Jag försöker just nu se min uppsats "med nya ögon" och opponera på en annan uppsats på franska. Det går ganska trögt. Jag var tvungen att gå och lägga mig innan igen efter en timmes arbete och nu mumsar jag på de sista bitarna i Aladdin-asken istället.

Huh, jag är nervös för att det inte ska gå bra eller att jag ska bli helt sågad eller nåt åt det hållet. Vi fick instruktioner på franska om hur det ska gå till på tisdag och det gjorde mig ju inte lugnare direkt. Och dessutom kan jag ju noll opponeringsvokabulär på franska, men jag får väl improvisera lite.  Ojoj, vad jag längtar till om en vecka då jag förhoppningsvis kan lämna Franska C bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom igen, you can do it!

2011-01-06 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0