Mellanlandning i Uppsala

Alltså, London var hur bra som helst!
Det blev bland annat några museum, lite sightseeing, fotboll på Wembley (grymt, även om Sverige spelade rätt dåligt), musikal (fantastisk!) och utgång i östra London och i Notting Hill. Och så fick jag träffa Pilvi igen för första gången på jättelänge!

Förstår ni att vi bara betalade 3000 kronor för den här resan?! Och då var det inklusive allt utom lunch, middag, shopping, musikalen, fotbollen och ölen. Visserligen gick det en hel del pengar på de där grejerna, men ändå! Någon sa att resan var värd ca 36000 kr/person, haha. Sjukt.

Sammanfattningsvis, har vi i allafall haft det grymt bra, bästa klassresan någonsin.

Jag håller på att välja ut lite fina bilder, och så fort jag får min dator att vilja känna av min iPhone igen så kanske det kommer några. Den som väntar på nåt gott... Eller vad det nu är man säger.

För övrigt så börjar jag bli rätt less på mina datorer. Netbooken är för liten och seg och min gamla 15-tums HP har fått spel. Ställt om en massa inställningar och vägrar ansluta till internet. Suck. En fin Mac hade ju inte varit fel nej. Men ja, vilka i-landsproblem egentligen.

Ikväll bjöd jag Sanna på lite vegetarisk lasagne, och sen käkade jag Toblerone och kollade på Love Actually. Julstämningen börjar infinna sig så smått. Borde dock tränat istället för att trycka i mig choklad (Emma, jag får minsann lite ångest av hur vältränad du kommer vara när vi ses i december!), men är man dunderförkyld så ska man ju avstå heter det.

Åh, och vet ni vad? På torsdag ska jag ut och resa igen. Paris! Och Bella! Äntligen!

Bonne nuit!


Kommentarer
Postat av: E

Don't worry. Har inte gått ned ett endaste kilo. Antagligen för att jag är i Belgien. Men jag har i alla fall sluppit de obligatoriska extrakilona! Är mkt stolt. Men som sagt, ät choklad med gott samvete, för det syns ändå inte att jag tränar som en tok.

Enjoy Paris, men det vet jag ju att du kommer göra. Puss!

2011-11-22 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0