Bra dag

Var tillbaka på Rosendal idag för att vara med på konferens om nya GY11 och dess betygsteg m.m. När det var slut blev jag tillfrågad om jag ville ha ett vikariat i franska till våren. Ja tack! Hoppas hoppas det funkar med plugget vid sidan om bara. Inget klart än men det vore toppen!
Leendes cyklade jag ner på stan och anmälde mig till Härken nästa helg, dvs nästa gask och 04-släpp på Norrlands. Ska bli kul! Därefter upp till Engelska parken och skrev klart VFU-portfolion. Hem vid fem, fortfarande sommarvarmt ute, så på med löpardojjorna och en snabb runda bort förbi Kvarnen för att hämta mitt Ica Student-kort och så vidare ett par kilometer till. Studsade fram! Wohoo. Tänk vad ett jobberbjudande och fint väder kan ge spring i benen. Nu har jag lagat mat och sjunkit ner i soffan. Nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0