busy busy


Terminen är igång och klassen är tillbaka och härjar på Engelska parken. Och HJ härjar bäst på Norrlands såklart. Det känns kul att vara tillbaka i Uppsala. Jag gillar det. 

Och nästa vecka börjar praktiken! Jag har blivit placerad på Rosendalsgymnasiet här i Uppsala. Det blir första praktiken på en gymnasieskola för min del så det blir extra spännande.

Hinner inte skriva mer för nu ska jag snart iväg och träffa klassen och kanske kolla lite fotboll eller gå ut. Vi får se vad som händer! Och sen i morgon och på söndag blir det jobb på FORMEX på Stockholmsmässan. Lika roligt som vanligt!

Hejsvejs och trevlig helg på er!
 


Kommentarer
Postat av: E

Hur är praktiken?

2011-09-07 @ 20:25:27
Postat av: Vickan - AlltiRosa

Hej Jennifer. Om du kan tänka dig att nämna min sida www.alltirosa.se i ett inlägg så vore det supersnällt. Jag måste få in så mycket trafik som möjligt :)

2011-09-08 @ 23:01:18
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0